شعر در مورد زادروز

شعر در مورد زادروز ,شعری در مورد زادروز,شعر درباره زادروز,شعر زادروز تولد,شعر برای زادروز تولد,شعر زادروز,شعر زادروزت مبارک,شعر برای زادروز,شعر درباره زادروز,شعر زیبای زادروز,شعر درمورد زادروز,شعر تبریک زادروز,شعر برای تبریک زادروز,شعر در وصف زادروز,شعری برای زادروز,شعر زیبا برای زادروز,شعر نو برای زادروز,شعر زادروز شاملو,شعر در مورد زادروز,شعری در مورد زادروز,شعر تبریک زادروز,شعری برای تبریک زادروز,شعری در وصف زادروز

شعر در مورد زادروز

در این مطلب سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد زادروز برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

الفبا را یاد گرفتم که اسم تو را بنویسم

همان چهار حرف جادویی ِ اسمت که کنار هم معجزه می کند!

اعداد همگی صف کشیده‌اند تا زادروز تو باشند

من اولین گام هایم را در جست و جوی تو برداشتم

شعر در مورد زادروز

اگر می‌خواهی بمانی

لبخندت را فراموش نکن

حق داری زادروزم را از یاد ببری

و مکان اولین بوسه‌مان

و دلیل اولین دعوای‌مان

اما اگر می‌خواهی بمانی

آه نکش

لبخند بزن

بمان

شعری در مورد زادروز

فرصتی عجیب بود

شور بود و شبنم و اشاره های آسمان

رقص عاشقانه ی زمین

زادروز دل

ترانه

چشمک ستاره

پیچ و تاب رود

شعر درباره زادروز

تولدت مبارک،خوش اومدی ستاره

اگرچه ازراه دورهیچ فایده ای نداره

شمعها رو روشن کن وبه جام دوتاروفوت کن

نمیشه پیشت باشم فقط برام سکوت کن

شعر زادروز تولد

امشب

شعری نخواهم نوشت

شمع را….

برای تولدت روشن میکنم

و پرهایم را طواف میدهم

شعر برای زادروز تولد

روزتولد توستاره هادمیدند

پرستوهای عاشق به خونشون رسیدند

روز تولد تو بخت من از راه رسید

نیمه جونی،جون گرفت تشنه به دریارسید

شعر زادروز

باشی نباشی پیشه من تو بهترین همنفسـی

هرجای دنیـا که میــــری به ارزوهـــات بـرسی

روزه تـــولـــده توئه میـــــلاده هرچی خاطــــره

روزی که غیـره ممکنه هیچ جـــوری از یادم بره

شعر زادروزت مبارک

میلادت ای دوست مبارک باشد

پیوسته دلت شاد سعادت باشد

هر سبزۀ سبز رنگ بهارت باشد

راهـت سپید راه عــدالـت باشد

شعر برای زادروز

یک سبد احساس را ، با تو قسمت می کنم

در شب میلاد تو ، جان نثارت می کنم

می نشینم در برت ، با تو صحبت می کنم

داغ،لبهای تو را ، بوسه باران می کنم

شعر درباره زادروز

شب میلاد تو ای دوست

برای دل من

شب میلاد همه خوبی هاست . . .

شعر زیبای زادروز

تو وجودت واسه من یه معجزه ست

مثل تو هیچ کجا پیدا نمیشه

روز میلاد قشنگت میمونه

توی تقویم دلم تا همیشه

شعر درمورد زادروز

قشنگ ترین صدای زندگی ، تپش قلب توست

با شکوه ترین روز دنیا ، تولد توست

پس برای من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم

شعر تبریک زادروز

روزی که تو اومدی روی زمین

یه فرشته کم شد از آسمونا

مثل گل شکفتی بین آدما

گل سرسبد بودی بین اونا

شعر برای تبریک زادروز

تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی

با یه گریه ی ساده به دنیا بله گفتی

ببین تو آسمونا پر از نور و پرندس

تو قلبا پر عشقه،رو لبا پر خندس

شعر در وصف زادروز

امروز هوا دوباره حس قشنگی داره

نم نم عشق و مستی از آسمون میباره

تولدت مبارک ای گل گلدون من

هزار سال زنده باشی ، بسته به تو جون من

شعر در مورد زادروز

بیشتر بخوانید :

شعر در مورد دماغ

شعر در مورد ظرفیت

شعر در مورد طفل

شعر در مورد علم

شعر در مورد شهدا