سولمبه

سولمبه

سولمبه

سولمبه

حساسیت دندان به خطرات آب سرد

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۲۴ ق.ظ

حساسیت دندان به خطرات آب سرد

هنگام غذا خوردن، سعی نکنید نوشیدنی های گرم و یا خیلی سرد را بخورید. همچنین توصیه می شود دهان خود را با خوردن نوشیدنی های گرم و سرد گرم کنید و سرد کنید. با انجام این کار، مینای دندان حساس به تحریک می شود و زمینه آلرژی و شوره سر و حتی میگرن فراهم می شود. نوشیدنی خود را در حالت خنک قرار دهید و بعدا نوشیدنی کنید.
اسیدی سازی اسید معده به علت اثرات آب سرد است

اسید معده تولید شده توسط بدن و برای هضم غذاهای مصرفی بسیار متعادل و مناسب برای این است. اگر بعد از غذا خوردن یخ، یک اسید معده رقیق شده و اثر هضم آن کاهش می یابد. به عنوان یک نتیجه، معده برای تجزیه مواد غذایی دشوار است. بدتر، غذا در معده باقی می ماند تا زمانی که اسید رقیق شده به حالت اولیه خود برسد و می تواند به درستی کار خود را برای شکستن غذا انجام دهد. در این زمان، زمانی که غذا در معده گود شود، زمان کافی برای اکسیداسیون و تولید باکتری هایی است که باعث درد معده می شوند.
خسارت آب سرد برای ضربان قلب

مصرف آب یخ باعث کاهش ضربان قلب می شود. ضربان قلب به دست می آید تا تعادل بدن را به دست آورد.
شوک به بدن از معایب آب سرد

اکثر محققان معتقدند که به علت دمای 37 درجه سانتیگراد، بدن انسان به طور معمول در وضعیت طبیعی و دمای آب یخ است که معمولا صفر درجه سانتیگراد است. با نوشیدن آب یخ، درجه حرارت بدن انسان به طور ناگهانی تغییر می کند، که سبب آسیب زیادی به بدن می شود. آب آشامیدنی یخ زده باعث بوجود آمدن شوک بزرگ برای متابولیسم و ​​متابولیسم شما می شود. در واقع، متابولیسم بدن همیشه طبیعی است که به دنبال دماهای طبیعی برای رسیدگی به وظایف خود است. هنگامی که آب یخ زده است، بدن از دمای طبیعی برای تنظیم درجه حرارت آن به جای مصرف انرژی از غذاها برای برآورده ساختن نیاز بدن استفاده می کند.
معایب ریختن آب سرد بر روی چای

با توجه به تحقیقات در مورد مخلوط کردن آب گرم و سرد، می توان گفت که شواهد قطعی در مورد مضر بودن ترکیبی از آب گرم و سرد وجود ندارد و می توان گفت که این موضوع یک مشکل خاص را ایجاد نمی کند. به طور کلی می توان گفت که مخلوطی از آب گرم و سرد تقریبا بی خطر است. با این حال، هنگامی که آب سرد را در چای داغ بمالید، تخریب سلولی ممکن است کمی رخ دهد، و در صورت آلودگی در آب گرم، مواد سمی آزاد شود. ترجیحا، چای داغ، کمی سرد، و سپس آن را. در انگلستان و کشورهای جنوب شرقی آسیا، آنها از چای با یخ استفاده می کنند. اما به یاد داشته باشید که نوشیدنی ها و یا هر گونه مواد غذایی دیگر در حالت معمول خود را اطمینان حاصل خواهد کرد که آنها در هر لحاظ امن هستند.
احساس خستگی از نوشیدن آب سرد

از زمان نوشیدن آب یخ پس از غذا، مصرف انرژی برای هضم غذا ناکافی است و همچنین دمای بدن را به حالت طبیعی بازگردانید، فرد احساس خستگی و تمایل زیادی به خواب یا حداقل استراحت دارد. در واقع نوشیدن یک لیوان آب یخ باعث خستگی و ضعف فیزیکی و خستگی ذهنی می شود. توجه داشته باشید که هضم یا هضم نامناسب غذا بدون دانستن آن نیز روی وضعیت روحی شما تاثیر می گذارد.
خسارت آب سرد به کبد

دکتر مجید Anushirovani گفت: "کبد بزرگترین پالایشگاه بدن است و به طور طبیعی گرم تر از نرمال، سرد کردن کبد به علت عوامل مختلف می تواند توانایی کبد را برای تجزیه و تجزیه و تحلیل و متابولیسم چربی ها یا ایجاد تجمع چربی در بافت کبد و ظاهر کبد Greasy وی افزود: "مصرف ترشی و غذاهای سرما خورده باعث کبد سرد شده است." کسانی که از نظر ژنتیکی سرد هستند، باید در مورد مصرف این غذاها مراقب باشند ". متخصص توضیح داد: مصرف سرکه، ترنج، سایر ترشی ها و غذاهای سرد مانند ماست، شیرینی گشنیز، خیار، کدو تنبل و غیره. همچنین نوشیدن مایعات سرد نیز به آرامی کبد را سرد می کند. اختلال اضطرابی در ارتباط با چاقی سرماخوردگی سرد گفته می شود که کبد مقدار تولید صفرا را به میزان کم خنک می کند، که منجر به کاهش ترشح صفرا می شود. او ادامه داد: این کانالهای ضخیم صفرا در کانال صفراوی به آرامی حرکت می کنند و به دنبال انسداد نسبی در ناحیه گانگلیا می باشند. در این مرحله، اولتراسونوگرافی مغز استخوان ممکن است به عنوان لجن صفراوی گزارش شود، که خود معرفی مقادیر سنگ صفراوی است. متخصص طب سنتی در معرض انسداد در مسیر از دست دادن صفرا به روده است، که باعث هضم ناقص چربی می شود و بیان می کند که در این مرحله هضم ناقص چربی در نهایت منجر به کبد چرب می شود. به گفته وی، یبوست ناشی از این کاهش تولید و ترشح صفرا نیز یکی از عوامل موثر در ایجاد کبد چرب است.

  • کامران کامرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی